Rychlý start
Rychlý start je lepší, než čekat několik měsíců na ukončení projektu! S naším řešením můžete do prvního cíle dorazit v řádově kratším čase. Ve spolupráci s námi naplníte systém údaji o zaměstnancích a po nastavení přístupových oprávnění s nimi mohou všichni bezpečně pracovat. Zaměstnanci využívají kartu zaměstnance, manažeři vedení týmu a HR specialistům je k dispozici celá personalistika. Všichni si v krátké době snadno zvyknou na nový způsob práce s informacemi.
Co si připravit ?
Připravíte si jednoduché údaje o zaměstnancích do vzorové excelové tabulky. Většinou lze takové údaje pořídit jako výstupní sestavu z vašeho mzdového nebo personálního systému. HR plus načte pomocí chytré datové pumpy excelovou tabulku, zkontroluje vaše údaje a vytvoří z nich záznamy zaměstnanců, záznamy jejich pracovních zařazení, pracovních míst, seznam funkcí a seznam organizačních útvarů nebo nákladových středisek.
S čím začít?
Postupujte podle svých priorit. Zpřístupněte třeba nejprve portál pro manažery. Manažeři si udělají představu o svých týmech a vymezí, které informace o svých podřízených potřebují mít dostupné. Nebo začněte s přístupem všech zaměstnanců k jejich osobním kartám a umožněte jim aktualizovat vybrané údaje. Údaje se tímto krokem rychle vyčistí, případně doplní o další položky nebo okruhy údajů, které chce organizace sledovat.
Jaký je okamžitý přínos?
Okamžitě se zbavíte papírových žádanek, zbytečných emailů a telefonátů na personální útvar. Nejčastěji to bývají žádanky o pracovní volno a o pracovní cestu. Jejich schvalovací postupy probíhají automaticky a jsou aktualizovány při každé personální a organizační změně bez nutnosti ručního zásahu. Elektronické žádanky jsou bezpečně ukládány v systému a mohou sloužit jako průkazný doklad při revizích, kontrolách či různých auditech.
Chci se zeptat
+420 602 570 507Chci více informací
Stažení dokumentůChci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků