Plánování nástupců

Základní vlastnosti
Plánování nástupců pro všechna klíčová pracovní místa v organizaci pomocí jednoduchých vizuálních nástrojů. Snadná příprava plánů nástupců ve spolupráci mezi specialisty HR útvaru a liniovými manažery. Univerzální, uživatelsky nastavitelné schvalovací workflow a vestavěný mailing podporuje komunikaci všech účastníků procesu.
Detailní vhled do zásobníku talentů usnadňuje přípravu plánů nástupců klíčových pracovníků. Zásobníku talentů umožní identifikovat a rozvíjet talenty a eliminovat tak potenciální mezery pro leadership.
Hlavní přednosti
Hlavní přednosti tohoto řešení vyniknou zejména oproti běžnému zpracování v excelových tabulkách nebo na papírových formulářích:
- Jednoduchost, přehlednost a snadná dostupnost informací důležitá zejména pro liniové manažery
- Praktický, intuitivní způsob, jak zrychlit proces plánovaní nástupnictví na celopodnikové úrovni.
- Uživatelsky přívětivá technologie přináší detailní vhled do zásobníku talentů.
- Jedinečná automatizace celého procesu plánování a řízení jeho průběhu podle předem nastaveného plánu.
- Výstup uživatelsky konfigurovatelných přehledů aktuálních a historických údajů do excelu.
Chci se zeptat
+420 602 570 507Chci více informací
Stažení dokumentůChci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků