eForm – formuláře bez papíru

Základní vlastnosti
Personalistika bez papírů je založena na využívání a oběhu elektronických formulářů namísto papírových. Požadavky manažerů, například žádost na vytvoření pracovního místa, návrh na mzdové a funkční zařazení, na změnu obsahu stávajícího pracovního místa, ukončení pracovního poměru procházejí řízeným schvalovacím postupem, nastavitelným podle potřeb organizace. Schválené požadavky zajistí pružnou změnu systemizace s odpovídajícím datem platnosti. Jednotliví účastníci schvalovacího postupu mohou být upozorňováni emailovou zprávou a rutinní kroky mohou být na základě vložených informací automatizovány.
Hlavní přednosti
Personalistika bez papírů umožní zbavit se oběhu papírových formulářů a nahradit jej oběhem formulářů elektronických.
- Elektronické formuláře jsou automaticky předvyplněny existujícími údaji z databáze.
- Redukce zbytečné administrativy.
- Snížení chybovosti při vyplňování potřebných údajů.
- Řešení nevyžaduje proškolování manažerů i když jsou jen příležitostnými uživateli. Intuitivní prostředí webové aplikace je navrženo tak, aby manažer zvládl tyto úlohy s vynaložením minimálního úsilí.
Chci se zeptat
+420 602 570 507Chci více informací
Stažení dokumentůChci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků