Správa dovolených

HR_plus_naroky-na-dovolenou
Přehled nároků na dovolenou je dynamický a dostupný snadno každému zaměstnanci.

Základní vlastnosti

Správa dovolených vychází ze žádanek absencí a rozšiřuje jejich použití o další užitečné vlastnosti. Správa dovolených udržuje v každém okamžiku bilanci nároků a stavu čerpání dovolené jednotlivých pracovníků. Průběžně je sledováno nejen aktuální, ale také minulé období a plán na následující období. Součástí je jednoduchý export podkladů pro mzdy ve formě excelové tabulky.

Hlavní přednosti

Správa dovolených nevyžaduje prakticky žádné nároky na provozní údržbu:

  • Automatické online propočítání při každém zobrazení
  • Vizuálně přehledné zobrazení v podobě kalendáře
  • Zobrazení přístupné zaměstnancům i ostatním podle nastavených rolí

Chci se zeptat
+420 602 570 507
Chci více informací
Stažení dokumentů
Chci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků