Docházka a plánování směn

HR_plus_dochazka
Docházka negativního typu minimalizuje nároky na zadávání údajů. Zaměstnanec vkládá své požadavky na změny pomocí intuitivního formuláře.

Základní vlastnosti

Docházka zahrnuje všechny funkce správy dovolených a navíc umožňuje získat plnou kontrolu nad plánováním směn a docházkou zaměstnanců v rámci plánovaných i neplánovaných směn. Umí také ošetřit požadavky na změny, které přináší každodenní provoz organizace.  Docházka umožňuje snadné a přesné vedení evidence na účtu pracovní doby. Samoobslužný přístup dává každému zaměstnanci možnost jednoduše spravovat svá data o docházce a snadno vytvářet požadavky na změnu. Manažerům dává do rukou nástroj plánování, kontroly a schvalování docházky zaměstnanců ve svém týmu.  Díky konceptu tzv. negativní docházky a intuitivnímu uživatelskému rozhraní má zpracování docházky ve všech krocích minimální nároky na uživatele. Výměna informací se mzdovým software usnadňuje pravidelné zpracování mzdových podkladů.

Hlavní přednosti

Rozsáhlé možnosti parametrizace zajišťují zpracování libovolných typů přítomností či nepřítomností na pracovišti i podporu legislativy.

  • Vazba na vzdělávání, na stravné a na řízení přístupů.
  • Možnost využití pro sledování pravidelné docházky, pružných pracovních směn i účasti jednotlivých zaměstnanců na projektech.
  • Individuální přístup pro každého ze zaměstnanců organizace pro zobrazení plánu docházky
  • Přehledné plány směn a výkazy práce
  • Evidence a schvalování požadavků na změny pracovní doby
  • Využití údajů o zařazení zaměstnance v organizační struktuře

Chci se zeptat
+420 602 570 507
Chci více informací
Stažení dokumentů
Chci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků