Výstupy do excelu

HR_plus_vystupy-do-excelu

Excel zůstává stále nejoblíbenějším nástrojem pro práci s výstupy. Snadnost nastavení umožňuje získat výstup na několik kliknutí.

Základní vlastnosti

Místem pro získávání výstupů aktuálních i historických dat v systému HR plus UNI jsou tzv. seznamy. Veškeré údaje ukládané v HR plus UNI jsou uživatelům k dispozici v podobě uživatelsky nastavitelných seznamů s možností výstupu do excelu. Výběr sloupců, výběr a třídění záznamů podle jednoduchých i složitých filtrů lze použít k výstupům ad hoc nebo uložit libovolné nastavení k dalšímu opakovanému použití. Jedním kliknutím se vybrané údaje zobrazí v excelové tabulce a lze s nimi pracovat mimo systém. Naprosto stejným postupem lze získat výstupy ze všech částí systému, ať je to personalistika, hodnocení, odměňování nebo docházka.

Hlavní přednosti

Výstupy do excelu spojují výhodu dostupnosti všech údajů a známého nástroje pro jejich dalšího zpracování:

  • Vytváření jednoduchých i složitých filtrů
  • Ad hoc i uložená nastavení pro opakované použití
  • Možnost centrálního nastavení filtrů pro všechny uživatele administrátorem

Chci se zeptat
+420 261 216 216
Chci více informací
Stažení dokumentů
Chci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků