Plánování nástupců

HR_plus_plan_nastupnictvi

Plán nástupců si snadno vytvoří každý manažer. Možné nástupce vyhledává v zásobníku talentů nebo mezi všemi zaměstnanci.

Základní vlastnosti

Plánování nástupců pro všechna klíčová pracovní místa v organizaci pomocí jednoduchých vizuálních nástrojů. Snadná příprava plánů nástupců ve spolupráci mezi specialisty HR útvaru a liniovými manažery. Univerzální, uživatelsky nastavitelné schvalovací workflow a vestavěný mailing podporuje komunikaci všech účastníků procesu.

Detailní vhled do zásobníku talentů usnadňuje přípravu plánů nástupců klíčových pracovníků.  Zásobníku talentů umožní identifikovat a rozvíjet talenty a eliminovat tak potenciální mezery pro leadership.

Hlavní přednosti

Hlavní přednosti tohoto řešení vyniknou zejména oproti běžnému zpracování v excelových tabulkách nebo na papírových formulářích:

  • Jednoduchost, přehlednost a snadná dostupnost informací důležitá zejména pro liniové manažery
  • Praktický, intuitivní způsob, jak zrychlit proces plánovaní nástupnictví na celopodnikové úrovni.
  • Uživatelsky přívětivá technologie přináší detailní vhled do zásobníku talentů.
  • Jedinečná automatizace celého procesu plánování a řízení jeho průběhu podle předem nastaveného plánu.
  • Výstup uživatelsky konfigurovatelných přehledů aktuálních a historických údajů do excelu.

Chci se zeptat
+420 261 216 216
Chci více informací
Stažení dokumentů
Chci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků