Personalistika

HR_plus_personalni-administrativa-1

Personální administrativa obsahuje vše potřebné od ukládání údajů a dokumentů v elektronické podobě až po automatické generování pracovněprávních dokumentů.

Základní vlastnosti

S personální administrativou snadno zvládnete veškeré pracovně právní agendy v průběhu celého životního cyklu zaměstnanců. Nadstandardní rozsah evidenčních oblastí údajů lze libovolně rozšiřovat nebo naopak redukovat přesně podle požadavků zákazníka. Užitečným doplňkem evidence je možnost ukládat elektronické dokumentů (vysvědčení, certifikáty) navázané na zaměstnance. Personalistika obsahuje i správu záznamů o organizaci a pracovních místech, známou jako systemizace.

Hlavní přednosti

Hlavní předností personální administrativy je plná přizpůsobitelnost požadavkům zákazníků.

  • Číselníky zrychlí vaši práci při zakládání údajů a zpřesní výstupy při hledání ve velkém množství záznamů. Číselníky si můžete nastavovat sami.
  • Automatické zaznamenávání historie vám umožní jednoduchou práci jak se záznamy aktuálními, tak i s neomezeným počtem záznamů historických.
  • Operativním výstupem do excelu získáte okamžitý přehled např.  o průběhu a změnách pracovního zařazení konkrétního zaměstnance.
  • Pohodlná příprava pracovně právních dokumentů a jejich automatický výstup do wordu vám přinese významné úspory práce.

Chci se zeptat
+420 261 216 216
Chci více informací
Stažení dokumentů
Chci se poradit
Bezplatná konzultace požadavků